Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Customer Bill of Rights

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 10-Sep-2012
  • Leidėjas: AudioInk
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781613392850
Kitos knygos pagal šią temą:
Customer Bill of Rights
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 10-Sep-2012
  • Leidėjas: AudioInk
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781613392850
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

SERVICE is SURVIVAL. We're all competing for customers. If you don't provide good service to them, they'll go somewhere else. Laura Stack, who has run a successful speaking and training business for nearly 20 years, will teach you how to get new customers and keep the ones you have by practicing the four things all customers want: 1. Understand Their Expectations2. Maintain Enthusiasm3. Create Special Relationships4. Watch Your Language When the quality and consistency of service go up, costs go down, so you'll see higher profit and sustained growth. Good, reliable customer service breeds loyalty and builds trust, which is vital to retain customers. New and existing customers are your company's biggest asset. Clearly, implementing the Customer Bill of Rights in your organization makes good business sense.