Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Digital Identity Management in Formal Education: Implications for Policy and Decision-Making

  • Formatas: 170 pages
  • Išleidimo metai: 20-Sep-2021
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000439991
  • Formatas: 170 pages
  • Išleidimo metai: 20-Sep-2021
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000439991

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Digital Identity Management in Formal Education offers a broad analysis of the online self considered from educational policy, technological, legal and social perspectives.



Digital Identity Management in Formal Education offers a broad analysis of the online self considered from educational policy, technological, legal and social perspectives. This book introduces the reader to the notion that digital identity is a multifaceted topic which requires a broad and systematic approach that is rooted in risk-based policy. It provides educational technologists, leaders and decision-makers with an accessible, jargon-free guide to their responsibilities towards students and instructors in today’s digitally networked schools and universities. Real-life examples illustrate how digital identities impact management and delivery, privacy and transactions, governance and accountability, and other interconnected choices in the use of technology-enabled services in formal learning.

List of Illustrations
viii
Preface ix
1 Introduction
1(28)
2 Educational Policy Perspective
29(31)
3 Technology Perspective
60(38)
4 Legal Perspective
98(35)
5 Social Perspective
133(22)
Conclusion 155(3)
Index 158
Alan Moran is a senior education technology manager specialising in risk management, information security and data protection. He is currently working in the Swiss public and non-profit sectors, where he frequently engages in matters relating to the socially acceptable and legitimate use of technology in society.