Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: F-Commerce Handbook

  • Formatas: 97 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jun-2012
  • Leidėjas: McGraw-Hill Professional
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780071803243
  • Formatas: 97 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jun-2012
  • Leidėjas: McGraw-Hill Professional
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780071803243

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The 10 Secrets to Selling on the World’s #1 Social Network

Facebook is the perfect tool for reaching out to customers. Now, you need to take the next step and make it pay by selling on Facebook.

The f-Commerce Handbook shows you how. From the co-editors of Social Commerce Today, The f-Commerce Handbook delivers practical guidance, proven strategies, and best practices to profit from Facebook as a direct sales channel.

The f-Commerce Handbook reveals ten smart but simple secrets for running profitable sales events on Facebook, all designed and proven to build your business and monetize your efforts.

  • Capitalize on impulse purchasing
  • Get customers emotionally involved with your product
  • Use social media as an “experience delivery mechanism”
  • Create powerful social incentives
  • Make customers feel indebted to buy from you

Facebook is the selling tool of the future. Start building your f-commerce strategy now, and start making Facebook pay today by turning “Likes” into “Buys.”

Introduction: F-Commerce Reloaded 1(10)
Secret 1 Play the Impulse Game
11(8)
Secret 2 Involve Them
19(8)
Secret 3 The Experiential Imperative
27(6)
Secret 4 Incentivize Intelligently
33(8)
Secret 5 Sell with Scarcity
41(6)
Secret 6 Build Consistency
47(6)
Secret 7 Reciprocity Rules
53(6)
Secret 8 Social Validation
59(6)
Secret 9 Arm Yourself with Authority
65(6)
Secret 10 Like and Be Loved
71(6)
Appendix 1 Facebook E-Commerce Apps and App Developers 77(2)
Appendix 2 Facebook E-Commerce Timeline 79(8)
Notes 87
McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide