neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part I: Globally-Minded Marketing: The Big Picture.
Chapter 1: Globalization AND THE Forces Shaping THE Business Context.
Chapter 2: Global Marketing VS. Globally-Minded Marketing.
Chapter 3: Environmental Analysis AND Market Entry Decisions.- Part II: Gaining Cultural Insights In Consumer Markets.
Chapter 4: Foundations OF Culture.
Chapter 5: Cultural Frameworks IN Business.
Chapter 6: Culture AND Consumer Behavior.- Part III: Brand Audit And Cultural Equity.
Chapter 7: Brands, Brand Equity, AND Cultural Equity.
Chapter 8: The Cultural Audit.- Part IV: Developing A Culturally Focused Marketing Plan.
Chapter 9: Crafting A Comprehensive Marketing Plan: Cultural Positioning AND Economic Foundations.
Chapter 10: Choosing Products AND Brand Signatures TO Build Cultural Equity.
Chapter 11: Communications TO Build Cultural Equity.
Chapter 12: Distribution AND Pricing Decisions TO Build Cultural Equity.- Part V: Integrating The Global Marketing Plan.
Chapter 13: Approaches TOGlobal Expansions: Standardization VS. Adaptation.
Chapter 14: Dealing WITH A Negative Country Image.
Chapter 15: Further Developing Local Markets: Ethnic AND Multicultural Marketing.