Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Identity and Difference in Higher Education: Outsiders within

Edited by , Edited by (Dublin City University, Ireland)
  • Formatas: 206 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 06-Feb-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351763370
  • Formatas: 206 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 06-Feb-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351763370

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This title was first published in 2001. This volume brings together contributions from a group of authors who explore the themes of identity and difference in the context of a range of power relationships within higher education.

Section 1: Identity and Difference in Higher Education: The Context 1
Identity and Difference: Concepts and Themes 2 Mass Higher Education: The
Construction of Difference 3 Mass Higher Education: Feminist Pedagogy in the
Learning Society Section 2: Students in Post-Compulsory Education 4 Im
Doing It for All of Us: Gender and Identity in the Transition to Higher
Education 5 Education: Whats in it for Mature Women? 6 Disabled Women Enter
the Academy 7 Insiders and/or Outsiders: Black Female Voices from the Academy
8 Negotiating Identities: Womens Studies Students, Transferable Skills and
Learning Outcomes 9 Narratives of a Gendered Self: Class, Interiority and
Womens Educational Desires Section 3: Reflections from Feminist Academics:
Researching and Teaching in HE 10 Isnt He Good, but Can We Take Her
Seriously?: Gendered Expectations in Higher Education 11 Betwixt and
Between: C/ossifying Identities in Higher Education 12 Black Women in Ivory
Towers: Racism and Sexism in the Academy 13 Surviving the Academic Alienation
of Black Women 14 Common Beginnings, Differing Conclusions
Anderson, Pauline; Williams, Jenny