Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Integration and the Support Service: Changing Roles in Special Education

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 14-Jan-2004
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203220795
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 14-Jan-2004
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203220795

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The integration of children with special needs into mainstream schools demands a reorganisation of staff and support levels both in schools and in the advisory services. Integration and the Support Service, illustrated with examples from a detailed case study of one Local Education Authority, shows how support services can most effectively be matched to needs and how new strategies for integration can be developed.

Recenzijos

`This research makes a valuable contribution to our understanding of the dynamics of relationships between explicit and implicit interpretations and how these affect strategies and tactics at all levels within a service.' - Cambridge Journal of Education

Chapter 1 The Supportive Principle;
Chapter 2 City LEA Integration Support Service;
Chapter 3 Developing the Support Team;
Chapter 4 Gathering Information;
Chapter 5 The Coordination of Services;
Chapter 6 Contracts for Change;
Chapter 7 Providing INSET;
Chapter 8 Direct Teaching;
Chapter 9 Support Assistants, Veronica Wigley;
Chapter 10 City Integration Support Service in Action;
Chapter 11 Attitudes to Integration and Support;
Chapter 12 Looking Forward to Supportive Education in the 1990s;
Peter Clough, Geoff Lindsay