neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of illustrations, Introduction, Acknowledgements, PART 1: The film value chain,
1. The Winds of Change,
2. The Film Value Chain,
3. Development and the producer's role,
4. Development: The Writer and the Agent,
5. Green lighting films,
6. Sales and markets,
7. The Festival Circuit,
8. Film Finance,
9. Financing: The $20m investment case,
10. Risk Management: the role of the completion guarantor, 11, Co-production and co-financing,
12. Exhibition and the changing cinema experience,
13. Production: global challenges and change, PART 2: Users and the changing digital market, 14. Users, changing behaviour and market knowledge,
15. Marketing: from traditional to digital,
16. The Streaming Wars,
17. "Catch Me If You Can": The rise and rise of Netflix,
18. "Fandom land": The Chinese Star System,
19. "Winter is Coming": The Game of Thrones case study,
20. The "Metaverse": Generation Z and the Ticking Tok, PART 3: Business, leadership and management strategies, 21. The Legal Masterclass;,
22. Project Management and cognitive bias,
23. Business strategy,
24. Entrepreneurs and investors in the film industry,
25. Business Models 2.0,
26. The challenge of creative management,
27. "To Infinity and Beyond": The Pixar Case Study,
28. The Entrepreneur: interview with Simon Franks, Redbus Group,
29. Conclusions, Appendices: (1) The international sales agents and (2) International TV Distributors, Glossary, Bibliography, Index