neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Examining the Effects of Design, Technology, and Service Innovation on New Product Performance: The Mediating Roles of Marketing and Process Innovation.- Should Advertisers Avoid Negative News? Advertising Effects of Negative Affect, News Site Credibility, and Applicability between Article and Ad.- Creative Artificial Intelligence for Marketers: A Framework and Research Agenda.- Unlocking the Future: Exploring Consumer Behavior in AI-Powered Smart Cities via Simulation Scenarios: The Example of Smart Homes.- Laying The Path: Modelling A B2B Customer Journey in Commodity Markets.- Rethinking the relationship quality dimensions in B2B: Introducing Tap Model.- User Impressions and Using Contexts for Autonomous Shuttle Services: Analyzed by A LDA Based Topic Modelling Approach.