Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Marketing for the Developing Company (RLE Marketing)

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book takes the reader through the underlying theory of marketing and applies it to the developing business. Research and analysis, testing and product planning follow, and lead on to more practical advice on small company sales organisation and control, advertising and promotion. Many practical examples of industrial and consumer goods marketing are given, and technical ‘jargon’ has deliberately been avoided to ensure a straightforward presentation of marketing facts.

Part 1: The How and Why of Marketing
1. What Makes Markets
2. How
Markets Work
3. Getting Goods to Market: Distributive Trades
4. The Market as
a Behavioural System Part 2: The Measurement of Marketing
5. Predicting the
Market Future
6. The Examination of Markets
7. Evaluating the Companys
Performance
8. Financial Controls Part 3: Planning for Marketing
9. Product
Planning
10. Pricing Strategy
11. Market-Testing New Products
12. The
Management of Marketing Part 4: Marketing Communications
13. Sales
Management, Organisation, Control
14. Sales Promotion: Pushing Products to
the Buyers
15. Advertising: Pulling Buyers to the Products
16. Persuasive
Publicity: Press Relations. Conclusion.
John Winkler