Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Marketing to the Poor: Creating Value

Edited by , Edited by
  • Formatas: 170 pages
  • Išleidimo metai: 12-Oct-2022
  • Leidėjas: Routedge Taylor & Francis Group
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000633214
  • Formatas: 170 pages
  • Išleidimo metai: 12-Oct-2022
  • Leidėjas: Routedge Taylor & Francis Group
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000633214

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book looks at markets in low-income economies and how they require fundamentally different marketing systems and strategies. Analyzing the sociocultural characteristics of these markets, it offers solutions for businesses to overcome spatial, institutional, and financial challenges while working in these contexts.Markets for the poor are characterized by resource scarcity, weak institutions, and low literary rates, as well as a strong presence of cultural and community ties. This book provides an understanding of these marketplaces, including the consumer's wants and aspirations, the relationship of the individual within the social milieu, and their unique cultural contexts. It provides strategies for businesses to develop a bottom-up knowledge of global markets and incorporates practices which are inclusive and sustainable. It also explores the links between human development, entrepreneurship, and marketing which are especially relevant in the pandemic-hit global economy.This book will be of interest to students and researchers of marketing, business studies, business administration, rural management, marketing management, economics, and development studies.