Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Marketing Science Fictions: An Ethnography of Marketing Analytics, Consumer Insight, and Data Science

(University of Birmingham)
  • Formatas: 192 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2024
  • Leidėjas: Bristol University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781529233391
  • Formatas: 192 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2024
  • Leidėjas: Bristol University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781529233391

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores data science in practice through an ethnographic study at a global marketing technology and research firm.



The book shows that, while businesses have embraced data science methods to understand markets and consumers, in practice they produce too much information. Consequently, they must be combined with creative practices that simplify and make sense of analytics. Cluley shows that in the age of data science, business is increasingly artistic. In this case, marketing science is more like marketing science fiction.



This is essential reading for understanding contemporary data-driven business and marketing as well as social and economic relations in the age of surveillance capitalism, with lessons for academics and students of marketing, technology and data science.

1. Introduction

2. The Ethnographic Classics

3. Marketing in the Wild

4. Studying Marketing Ethnographically

5. Marketing Work

6. Clients Get Hung Up on a Number

7. Scientism in Action

8. Marketing Outsight

9. Artistic Qualification

10. The Art of Data

11. Marketing Science Fiction

Robert Cluley is Associate Professor of Marketing at the University of Birmingham, UK.