Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Music Marketing for the DIY Musician: Creating and Executing a Plan of Attack on a Low Budget

3.94/5 (47 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Music Pro Guides
  • Išleidimo metai: 07-May-2024
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538182512
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Music Pro Guides
  • Išleidimo metai: 07-May-2024
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538182512
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Industry veteran Bobby Borg provides a step-by-step guide to producing a fully customized, low-budget plan of attack for marketing one’s music.

.



Unleash your music's potential by taking charge of your career! In Music Marketing for the DIY Musician, industry veteran Bobby Borg provides a step-by-step guide to producing a fully customized, low-budget plan of attack for marketing one’s music, helping to propel independent artists and other players toward success in the new music industry.

This third edition provides major updates:

  • Cutting-edge social media strategies: Dominate TikTok, master Instagram, and conquer YouTube with the latest tactics to amplify your online presence.
  • Streaming secrets unveiled: Unlock the gateway to playlists and skyrocket your monthly listenership with fresh insights into the streaming world.
  • Updated roadmaps for record releases: Navigate your way to a triumphant album launch with foolproof strategies and revamped timelines.
  • New data analytics: Learn strategies to make educated decisions about the latest music marketing.
  • Future forecasts: Embrace music innovation by leveraging artificial intelligence, exploring NFTs, diving into the metaverse, and more.

Written in an easy-to-read style, this is a comprehensive resource with many templates covering the complete marketing process and time-tested strategies used by the most successful companies. Also included are interviews with top professionals and updated stories and case studies. This indispensable book for students and professionals alike will help you perfect a complete marketing plan to achieve your ultimate career vision.