neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. Introduction
2. The Fourth Phase of Marketing: Marketing History and the Business World of Today
3. Mass Marketing Motor Cars in Britain Before 1950: The Missing Dimension
4. The Rise and Fall of Mass Marketing? Food Retailing in Great Britain Since 1960
5. Marketing and Business History, in Theory and Practice
6. The Marketing of Scotch Whisky: An Historical Perspective
7. A Machine on Every Desk: The Development of the Mass Market in Computers
8. Marketing in British Banking, 1945-80
9. International Wheat Marketing in the Post-War Period: An Australian Perspective on the Era of Discriminating Buyers
10. An Economic Theory of Marketing
11. Conceptualizing an Adaptable Marketing System: The End of Mass Marketing