Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Sales Force Management

  • Formatas: 516 pages
  • Išleidimo metai: 15-Oct-2016
  • Leidėjas: Sage Publications, Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781071926109
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 516 pages
  • Išleidimo metai: 15-Oct-2016
  • Leidėjas: Sage Publications, Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781071926109
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Formerly published by Chicago Business Press, now published by Sage

Written in an engaging and student-friendly manner, Sales Force Management provides a blend of cutting-edge research and practical strategies. Author Gregory A. Rich delves into the challenges faced by today's sales managers, covering topics such as technology, globalization, and social selling, keeping your students up-to-date with the latest developments in the field.

Chapter 1: Introduction to Sales Force Management
Chapter 2: Strategy
Chapter 3: The Personal Selling Process
Chapter 4: Sales Force Organization
Chapter 5: Profiling and Recruiting Salespeople
Chapter 6: Selecting and Hiring Salespeople
Chapter 7: Sales Training
Chapter 8: Motivating a Sales Force
Chapter 9: Sales Force Compensation
Chapter 10: Sales Force Quotas and Expenses
Chapter 11: Leadership of a Sales Force
Chapter 12: Forecasting and Budgets
Chapter 13: Sales Territories
Chapter 14: Sales Volume and Analysis
Chapter 15: Cost and Profit Analysis
Chapter 16: Evaluating a Salesperson's Performance
Chapter 17: Ethics and Laws