Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Smart PR Book

  • Formatas: 160 pages
  • Išleidimo metai: 02-Jun-2025
  • Leidėjas: LID Publishing
  • ISBN-13: 9781915951687
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 160 pages
  • Išleidimo metai: 02-Jun-2025
  • Leidėjas: LID Publishing
  • ISBN-13: 9781915951687
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This is a concise and practical manual for understanding and implementing public relations campaigns and communications in todays business world.





Modern-day PR is both science and an art, strategy and execution, fact and finely tuned intuition. This book, written by a leading PR practitioner and educator, enables you to create the right mindset and build the necessary skills to meet the communications challenges that face most businesses. This includes mastery of the fundamentals of PR, cultivating unbridled curiosity and creativity, the art of listening, and never losing sight of the business objectives at hand.
Sandra Stahl is a recognized thought leader in PR strategy and audience connectivity. She is an experienced PR practitioner and teaches at the Brand & Integrated Communications graduate program at the City College of New York. She is based in New York, USA.