neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgements
Preface
Introduction: For Whom the Bell Tolls?: Dangerization of Islam in the 21st Century Britain and the Birth of British Islamic Theatre
Chapter
1. Islamic Playwriting: Theories and Techniques of Production
Chapter
2. Performances of Muslimness: Theatre Venues of Islamic Representations
Chapter
3. Representing Self-Image: Islamic Subjectivities, Homogeneities and Heterogeneities
Chapter
4. Theatricalizing Femininities: Islamic Womanliness, Veiling and Demonization of Muslim Women
Chapter
5. Acts of Masculinities: Muslim Manhood, Youth Culture and Dissent
Chapter
6. Rising Voices Against Marginalization: Racialization, Muslim Anger and Radicalization
Conclusion: Muslims are coming!
References
Index