Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Strategisches Business-to-Business Marketing

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Mar-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783642980831
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Mar-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783642980831
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Die richtige Strategie entscheidet uber den Erfolg im Business-to-Business Marketing. Sehr kompetent werden hier die Elemente beschrieben, das Buch ist eine notwendige Erganzung zu den Grundlagenwerken und sollte eigentlich zur Pflichtlekture jedes Marketingleiters gehoren. Nur wer diese Hinweise langfristig berucksichtigt, der wird im Wettbewerb die Mitbewerber hinter sich lassen.
Grundlagen des Business-to-Business-Marketing.- Analyseaufgaben im
Business-to-Business-Marketing-Marktanalyse.- Analyseaufgaben im
Business-to-Business-Marketing-Interne Analyse.- Strategien im
Business-to-Business-Marketing.