Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Strategy-Making and Organizational Evolution: A Managerial Agency Perspective

(Toulouse Business School Education), (University of Navarra IESE Business School), (Stanford Graduate School of Business, California)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Business Strategy
  • Išleidimo metai: 23-Mar-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108996174
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Business Strategy
  • Išleidimo metai: 23-Mar-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108996174
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element explains the role of the CEO in maintaining and updating the internal selection environment and contributing to organizational evolution, as well as making. fundamental decisions about organizational splits of the firm's business models as an ecosystem evolves.

This Element presents several frameworks of strategy-making that serve to analyze organizational evolution processes within and beyond the firm. These frameworks form an integrated evolutionary ecological lens to examine the dynamics of strategy-making in organizational evolution. They highlight the role of the internal selection environment for analyzing processes and practices at various managerial levels (top, middle, and operational) within the organization. The Element also explains the role of the CEO in maintaining and updating the internal selection environment and contributing to organizational evolution, as well as making. fundamental decisions about organizational splits of the firm's business models as an ecosystem evolves.

Daugiau informacijos

This element presents tools and frameworks that develop the organizational evolution perspective on strategy-making.
1. Introduction;
2. The internal ecology of strategy-making;
3. Process models of strategy-making in organizational evolution;
4. CEO strategic leadership and organizational evolution;
5. Toward a theory of strategy-making and organizational evolution epilogue; References.