Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Voice Of The Child: A Handbook For Professionals

  • Formatas: 186 pages
  • Išleidimo metai: 02-Sep-2003
  • Leidėjas: Routledge Falmer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781135792282
  • Formatas: 186 pages
  • Išleidimo metai: 02-Sep-2003
  • Leidėjas: Routledge Falmer
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781135792282

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This collection provides a guide to the legal requirements surrounding children's rights. The book discusses the practicalities and problems of listening to the child in educational, social and health settings.
Chapter 1 Introduction: Part nership with Children: The Advancing Trend,
Ron Davie; Part 1 Professional Perspectives;
Chapter 2 The Law in Relation to
the Wishes and Feelings of the Child, Michael Sherwin;
Chapter 3 Listening to
Children in Educational Contexts, Irvine S. Gersch, Shirley Moyse, Anna
Nolan, Graham Pratt;
Chapter 4 A Social Work Perspective, Peter M. Smith;
Chapter 5 Eliciting Childrens Views: the Contribution of Psychologists, Neil
Hall;
Chapter 6 The Voice of the Child in Mental Health Practice, Danya
Glaser;
Chapter 7 Learning to Listen to Children, Euan M. Ross; Part 2
Generic Issues;
Chapter 8 Listening to Children with Disabilities and Special
Educational Needs, Philippa Russell;
Chapter 9 Listening To and Communicating
With Young Children, Gillian Pugh, Dorothy Rouse Selleck;
Chapter 10 Gender
Issues, Gill Gorell Barnes;
Chapter 11 Race and the Childs Perspective,
Kedar N. Dwivedi;
Ron Davie, Graham Upton, Ved Varma