neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction. PART 1: Concepts and Theories What is Public Relations Definitions and disciplinary boundaries
1. Defining Public Relations
2. Models, Role and Scope of Public relations
3. Public Relations Practitioner Roles
4. Public Relations and Communications Strategy
5. Public Relations Ethics and professional standards (Melanie Powell) PART 2: PR Applications and Specialisms
6. Corporate Communication
7. Public Relations and Marketing
8. Internal/Employee Communication (Carl Holloway)
9. Crisis Management
10. Public Relations and Public Affairs (Peter Osborne)
11. International Public Relations
12. Public Relations and Social Media (Rebecca Dickenson and Natalie Elvin)