Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Anatomy of Buzz Revisited

3.69/5 (248 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Feb-2009
  • Leidėjas: Random House USA Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780385528337
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Feb-2009
  • Leidėjas: Random House USA Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780385528337
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

An updated edition of the best-selling business handbook draws on interviews with dozens of marketing executives to identify the products and services that benefit most from consumer recommendations, how to effectively stimulate customer-to-customer selling, and the new opportunities available with MySpace, YouTube, blogs, and more. Original. 20,000 first printing.

A new edition of the definitive handbook on word-of-mouth marketing, completely revised and updated for today’s online world

With two-thirds new material and scores of current examples from today’s most successful companies,The Anatomy of Buzz Revisited takes readers inside the world of word-of-mouth marketing and explains how and why it works.

Based on over one hundred new interviews with thought leaders, marketing executives, researchers, and consumers,The Anatomy of Buzz Revisited shows how to:

* Generate genuine buzz both online and off.

* Encourage people to talk about your products and services—and help spread the word among their friends, colleagues, and communities.

* Adapt traditional word-of-mouth strategies in today’s era of Facebook, YouTube, and consumer-generated media.

Smart, surprising, and filled with cutting-edge strategies and insights, The Anatomy of Buzz Revisitedis essential for anyone who wants to get attention for a product, message, or idea in today’s message-cluttered world.