neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART 1: Cancelling Cancel Culture: How it Can Hurt People, Brands, and Sport Organizations
1. Corporate Cancel Culture: A Framework of Dimensions of Moral Cognition in Cancel Culture and a Catalog of Corporate Cancellation Events
2. Cancel Culture for Human Brands and Firms: Punishment versus Accountability
3. Dark Side of Social Media: Cancel Culture in Sports Organizations PART 2: Misinformation and Social Media: How Coordinated Influence Operations Use Social
4. Paths to Influence: How Coordinated Influence Operations Affect the Prominence of Ideas
5. The Spread of Misinformation and Its Potential Threats: A Motivational Theory Approach PART 3: Influencers and Memes: How Even the Fun Aspect of Social Media has Downsides for Brands and Societal-Well Being
6. The Dark Side of Social Media Influencers for Brands
7. The Dark Side of Social Media Livestream for Brands and Profits
8. The Dark Side of Memes for Brands and Society