Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Marketing Organisation (RLE Marketing)

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines:











The study of the organisational location and positioning of the marketing function





The analytical perspectives of information-processing theories of organisation





The relationship between structure and information





Organisational processes

Part 1: The Organisational Dimensions of Marketing
1. Marketing and Organisational Structure
21. Theories of Organsiation and Decision Making Part 2: Marketing in the Organisation
3. The Departmentation and Positioning of Marketing
4. Responsibility, Power and Politics Part 3: Marketing Structures
5. Structures in the Marketing Organisation
6. Product Management, the Product-Market Matrix Part 4: Organisational Design for Marketing
7. Designing the Marketing Organisation
8. Organisational Strategy for Marketing.

Multivolume collection by leading authors in the field